petek, 17. maj 2013

Zakaj?

Oh, zakaj, zakaj ...
Zakaj se je potrebno spraševati, zakaj!
Ali ni najbolje prepustiti se toku življenja in občutkom, ki te spremljajo.
Vedrina je prisotna, ljubezen prav tako in če to ni dovolj, potem pa res ni nikoli ničesar dovolj!
Eni namreč kar naprej tarnajo, jadikujejo in celo koga ali kaj obtožujejo.
Šment, jaz seveda nisem prav noben šaman ali šarlatan!!
Če kaj sem, sem pač človek srednjih let, ki je res veliko doživel in predvsem ogromno slabega preživel!
Enakost, bratstvo in svoboda so že davno tega vzklikali v Franciji.
Ne bom rekel, da se je potrebno vračati nazaj, ker to seveda ni mogoče in zaželeno.
Obstaja pa še večja nevarnost za prav vse nas, če bomo drveli brezglavo naprej, v prihodnost, ki je še ni!
Sicer pa ...
Tega se lahko zaveda vsak posameznik, ali pač ne.

It is up to you, dear friends!
Ljubezen, mir, pravičnost, humanizem, meditacija, Bog!
Uganiti je potrebno, kaj nam je bolj pomembno, in se nato le počasi sprehajati v družbi svoje Odločitve!
Zakaj bi bil kdorkoli nesrečen?
In, če že, zakaj mu ne bi pomagali, ko je na tleh.
Jaz sem vedno pripravljen dati kakšen prijateljsko obarvan nasvet, ki bo pomagal najti NOTRANJI MIR!

Ni komentarjev:

Objavite komentar